در گذشته برای نظافت و پاک سازی محیط کار و محل زندگی خود ، از جاروهای دستی که تولید شده از چوب های خشک و نازکی که تعداد زیادی از آنها را به دور هم می بستند جارو تشکیل می دادند.

و به وسیله ی آن محیط را تمیز می کردن چون ارتفاع آن جارو کوتاه بود ایجاد خستگی و نارضایتی در فرد را بیشتر می کرد و نیز گرد و غبار را به هوا پرتاب نموده که موجب ایجاد حساسیت و آلرژی نیز می شود که به همین دلیل بیماری آسم شدیدتر شد، و تنها یک روش و نوع جارو را می توانست با آن استفاده کرد.

پیشرفت تکنولوژی در جاروبرقی صنعتی و جاروبرقی نیمه صنعتی

با به روز شدن و پیشرفت بشریت و کامل تر شدن وسایل ارتباطی و تجهیزات صنعتی انسان تکامل خود را برای ایجاد محصولی جدید به کار برد، که همان جاروبرقی بود. با استفاده از این کالا که در نوع های مختلفی توزیع و اختراع گردیده است مورد استفاده مردم قرار می گیرد که تشکیل شده از ابزار های به عنوان بدنه، موتور، لوله ی خورطومی، چرخ، مکنده های قوی و کیسه و یا مخزنی که محتویات را به درون خود ریخته که به محض پر شدن آن باید تخلیه گردد.

در جاروبرقی صنعتی و جاروبرقی نیمه صنعتی و جارو برقی صنعتی اتوماتیک لوله های و دسته های آن ها متفاوت بوده زیرا برای هر کدام اندازه های مختلفی دارد و به نسبت کارایی آنها نوع جنس در آن نیز هم فرق دارد، و در کنار انتها و ابتدا این رابط برامدگی ایجاد شده که به آسانی به دستگاه متصل گردد، و باعث راحتی کار نیز می گردد.

  بدنه ی مکنده صنعتی هم جنبه ی زیبایی دارد و هم بسته به کاربرد جاروبرقی سطلی طراحی و ساخته شده یکی دیگر از کاربرد های محافظت در برابر موتور داخل بدنه و نیز کیسه ی نگهدارنده محتویات زباله و ضربه نخوردن به موتور ایجاد شده است.

چرخ ها نقش بسار مهمی را ایفا می کنند باز هم نوع جنس و مقاومت چرخ بسته به خود جاروبرقی صنعتی نیز دارد، سایز آنها نیز متفاوت بوده بعضی از آنها از جنس پلاستیک و بعضی دیگر از فلز و لاستیک نرم می باشد که اصولا برای جاروبرقی صنعتی اتوماتیک و جاروبرقی صنعتی نیمه اتوماتیک از چرخ های بزرگتر استفاده کرد. کاربرد چرخ نیز برای جابجایی آسان تر و حمل راحت تر که بتوانید بر روی هر سطحی به آسانی به هر سمتی کشیده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *