این دستگاه واکس کفش بهترین و کاملترین و پرفروش ترین مدل برای امکان عمومی است که با دارا بودن دو مخزن برای واکس مشکی و قهوه ای و همچنین با دارا بودن 4 فرچه ی جداگانه برای (گردگیری، واکس مشکی، واکس قهوه ای، و پولیش کفش) تمامی مراحل لازم برای گردگیری، زدن واکس و پولیش کفش را بصورت اتوماتیک انجام می دهد.

نحوه استفاده از دستگاه واکس زن کفش:

نحوه استفاده و زمان استفاده از هریک از فرچه ها، توسط چراغهای چشمک زن که روی فرچه ها تعبیه شده مشخص می شود،بدین صورت که ابتدا بمدت 10 ثانیه چراغ چشمک زن روی فرچه گردگیر فعال می شود.

سپس بسته به اینکه کاربر کدام یک از دگمه های (مشکی یا قهوه ای) روی دستگاه را فشار داده، چراغ فرچه مشکی یا قهوه ای بمدت 25 ثانیه فعال می شود و در آخرین مرحله چراغ چشمک زن روی فرچه پرداخت به مدت 10 ثانیه روشن می شود که کاربر میتواند واکس مالیده شده روی کفش خود را توسط این فرچه پرداخت داده و روی کفش را پولیش کامل نماید، شایان ذکر است که تعداد دفعات ارسال واکس بر روی فرچه ها در مدت زمان مقرر توسط سلکتور مخصوص از 1 بار تا 4 بار در 25 ثانیه قابل تنظیم است.

دستگاه واکس کفشو همچنین مقدار واکس ارسالی نیز توسط ولوم های جداگانه برای واکس مشکی و واکس قهوه ای قابل تنظیم می باشد که بواسطه این ولوم ها ایده آل ترین مقدار واکس( نه کم باشد، نه زیاد) قابل دسترسی خواهد بود.

توصیف مختصر در مورد دستگاه واکس اتوماتیک

توصیف مختصر در مورد دستگاه واکس اتوماتیک

توصیف مختصر در مورد دستگاه واکس اتوماتیک

توصیف مختصر در مورد دستگاه واکس اتوماتیک

در این مطلب سعی بر آن است که شما عزیزان را در مورد کارایی و روند انجام مراحل واکس زدن کفش بوسیله دستگاه واکس کفش مدل رویال و پارس تولید شرکت صنعت شرق بپردازیم تا استفاده بهتر و راحتری را برای شما فراهم نماییم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *