آبسردکن های شامل مدلهای مختلف می باشند که انتخاب را برای مصرف کنندگان سخت کرده است .تنوع این مدلها بر آن جهت بوده که هر کدام برای استفاده در محیطهای مخصوص به خود کارایی داشته و این امر هم از نظر اقتصادی و هم از نظر کارایی مقرون به صرفه می باشد.

در این مقاله سعی بر آن است تا بتوانیم شما را با انواع آبسردکن ها آشنا نماییم تا بتوانید انتخاب مناسبتری داشته باشید.

آبسردکن اداری

در این دسته آبسردکن هایی قرار می گیرد که بدنه از جنس abs فشرده بوده و ازنوع ایستاده و رومیزی می باشد. که همه ی این مدلها در تنوع مدل مخزن دار، اتصال به آب شهری، کابین دار، مخزن مخفی موجود می باشد.

در این قسمت به توضیح تنوع مدلها می پردازیم:

مدل مخزن دار: 

در این مدل دستگاه آبسردکن دارای مخازن مختلف می باشند که بعضی از مخازن روی دستگاه قرار می گیرد و برخی هم در قسمت پایین و کابین دستگاه قرار می گیرد. مخازن آبسردکن هم بصورت معمولی موجود می باشد و هم بصورت مخازن فیلتر دار می باشد.

اتصال به آب شهری:

این آبسردکنها مستقیم به آب شهری وصل شده و نیازی به نصب مخزن روی دستگاه نمی باشد سیستم نوع کارکرد آن بصورت یخچالهایی می باشد که به آب شهری وصل شده برخی از این مدلها در قسمت کابین دستگاه فیلتر نیز تعبیه شده است.

یخچالدار و کابین دار:

برخی از آبسردکنها دارای یخچال در قسمت پایین دستگاه بوده و برخی هم به جای یخچال دارای کابین می باشد که هر دوی این مدلها هم اتصال به آب شهری دارد هم مخزن دارد.

مخزن مخفی:

در این مدل آب سرد کن مخازن در قسمت پایینی یعنی قسمت کابین قرار دارد.

آبسرد کن های خانگی و یا رومیزی

آبسردکن های رومیزی نیز در مدلهای اتصال به آب شهری و مخزن دار نیز موجود می باشد.

آبسردکن استیل یا آبسردکن صنعتی

این گروه از آبسرد کنها که به آبسردکن صنعتی و یا آبسردکن استیل نیز معروف می باشد با بدنه ای از جنس استیل ضد زنگ تولید می شود  و دارای موتورهای متفاوتی می باشد تفاوت قیمت در آبسردکنها به دلیل نوع موتور و طراحی بدنه می باشد.

برخی از موتورها برای دانفوس سابق آلمان می باشد و برخی هم تایلندی است. که بسته به نوع تولید موتور خاص روی بدنه آبسردکن صنعتی قرار می گیرد.

آبسردکن استیل دارای تعداد شیر متفاوت است . از تک شیر،دوشیر، سه شیر و چهار شیر تولید شده که شیرها یا بصورت فشاری بوده و یا بصورت پیچی می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *